Blog, Romana

#AndreeaBridalSeries: Invitatiile pentru nunta

Buna, buna!

Revin aici cu o parte din detaliile pentru nunta.

Unul dintre cele mai importante detalii pentru nunta (desi multi nu considera a fi asa) pentru mine, cel putin, au fost invitatiile. De ce invitatiile? Pentru ca invitatiile sunt cartea nuntii de vizita, pentru ca cu invitatiile mergi si anunti lumea ca te casatoresti.

Noi am ales ca nunta noastra sa fie una cat mai simpla, dar in acelasi timp eleganta, chiar daca in Cluj a fost usor traditionala.

Pe tema asta ne-am dus și cu invitațiile și ca sa fiu sinceră căutam și ceva accesibil ca preț pentru ca nu toată lumea păstrează invitațiile (chiar dacă eu o fac) și majoritatea primesc invitația și uita de ea undeva intr-o cutie sau un sertar și când o găsesc, o arunca. Așa ca am căutat o persoana care sa facă o invitație simpla și elegantă, dar accesibila la preț.

Inițial am căutat pe internet si am găsit firme care făceau asta și am rămas puțin in stand-by urmând ca in următoarele zile sa dam comanda, pana am dat, pe un grup de mirese, peste doamna Sena Ligia Stefanescu (link la Facebook aici) care a fost mai mult decât excepțională.

Prima noastra conversație a fost una relaxata la început și mai tensionata spre final pentru ca am emoții la negocieri, eu de fel. Vreau sa îți spun ca este o doamna de care am prins foarte mult drag și mi-a plăcut foarte mult modul ei de a conversa cu mine. A fost degajată, simpatica și era și glumeața. Știi cât de mult contează chimia cu un om cu care urmează sa începi o colaborare? Enorm. Eu am avut chimia asta instant.

M-a întrebat care este tema nunții, i-am spus ca nu avem o tema stabilită, ca mergem pe principiul “go with the flow” și ca, culoarea predominanta este vișiniu. Zis și făcut. Am primit niște invitații pe care le avea dansa in portofoliu pe tema vișiniu și am ales sa facem una mai personalizata sa zic așa.

In câteva zile am avut prototipul invitatiei de care ne-am îndrăgostit instant amândoi. Efectiv mi-au dat lacrimile când am văzut cât e de perfecta.

Nu pot o recomanda îndeajuns pe doamna aceasta. Efectiv mi-a citit gândurile. Vreau sa îți spun ca pe lângă ca am vorbit pe tot parcursul pregatirilor a fost extraordinar de profesională și prompta. M-a ținut la curent tot timpul cu invitațiile și efectiv nu am avut nici o emoție in legătura cu ele. Doamna fantastica care îmi este la suflet maxim face invitații și pe alte limbi cum ar fi engleza, italiana și spaniola. Grozav, nu?

Asta zic și eu. Repet numele in caz ca nu ai dat “open in new tab” mai sus, Sena Ligia Stefanescu. Sa iti mai zic și ca ne-a făcut o surpriza extraordinara și a făcut invitații speciale pentru părinți și nași?

Enjoy!

-Andreea xx

Leave a comment